    From: Marcin Wójcik <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustka na allegro
    Date: Thu, 11 Oct 2007 18:31:02 +0200

    D...@o...pl pisze:
    > Witam. Zakupiłem na allegro telefon, który miał być w 100% sprawny,
    > tymczasem czasami nie łapie zasięgu. Sprzedająca ma mnie chyba za
    > idiote i uparcie twierdzi, że z telefonem jest wszytko oki. W serwisie
    > za ten stan rzeczy obwiniono oprogramowanie. Wymiana 30zł. Zgłosiłem
    > się do Sprzedającej o pokrycie kosztów naprawy- odmówiła. Zażądałem
    > zatem zwrotu pieniędzy po odełsaniu towaru. Powiedziała, że zgodzi się
    > na to, jak przedstawię jej na piśmie dizgnozę serwisu !! Poszedłem z
    > tą prośbą do serwisu, ale jak nie trudno się domyslić odmówiono mi...

    Z aparatem mogło się coś stać w czasie transportu. A nie wpadłeś na
    pomysł że to serwis próbuje od ciebie wyciągnąć kasę skoro nie chcą
    wydać opinii? Czego sie boja?
    Może telefon ma faktycznie wadę, której sprzedawczyni np. z racji
    zamieszkania nie zauważyła np. centrum dużego miasta. Godzi się na zwrot
    kasy ale chce być pewna że z telefonem jest coś nie halo - ja tu nie
    widzę oszustwa z jej strony.
    I tak jak napisali inni. Sądy maja lepsze zajęcia.

    p,M