    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukany w serwisie komputerowym
    Date: Sat, 25 May 2002 21:14:08 +0200

    On Sat, 25 May 2002, Tomasz Śląski wrote:

    >+ <s...@p...onet.pl> napisał:
    [...]
    >+ A jestes pweien ze FSB masz ustawione na 266 Mhz ?
    >+ Niektóre płyty maja zwore do ustawienia FSB.

    A niektóre po rozebraniu ustawiają "w dół" programowo.
    Prawda, alarm "sprzedali mi Durona" znam z autopsji :)

    >+ Zdejmij wiatrak i zobacz, co masz na rdzeniu proca wygrawerowane.

    1. Athlona łatwo wyszczerbić. A ponieważ nikt nie chce dyskutować
    jeśli procesor ma "uszkodzenie mechaniczne" to... ostrożnie.
    Znany mi jest ze słyszenia przypadek awantury, bo serwis
    dystrybutora stwierdził że opisywane objawy błędów spowodowane
    są własnie owym uszkodzeniem :>

    >+ Nie zapomnij zakladajac wiatrak z powrotem posmarowac lekko rdzeń
    >+ proca pasta przewodzaca ciepło, bo bedzie sie przegrzewał.

    2. Athlona łatwo "zasmarować". A pomazanego dystrybutorzy jak wyżej...

    Pozdrowienia, Gotfryd