    From: Alex74 <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukana przez firm=EA
    Date: Fri, 31 Dec 2004 00:08:01 +0100

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Najnormalniej w swiecie zglos do do Urzedu Kontroli Skarbowej oraz do
    > ZUS. Faktury juz nie dostaniesz, ale oszustowi i tak sie dostanie ...

    Tak? A może to tej Pani się dostanie, że jako płatnik nie pobrała
    zaliczki na podatek dochodowy od kowty wynagrodzenia, że na czarno
    zatrudniła robotników, że nie odprowadziła składki na ZUS itp.

    Już widzę te zeznania: "Przecież nie mówiliśmy, że mamy jakąś firmę,
    ta Pani powiedziała że nas zatrudnia na umowę zlecenia/o dzieło/ o
    pracę(niepotrzebne skreślić), miała też załatwić wszystkie formalności z
    urzędem skarbowym i z ZUS"

    Moim zdaniem zgłaszanie czegokolwiek do organów kontroli skarbowej to
    samobójstwo i głupota.

    a'lex