  • Data: 2009-03-25 22:51:30
    Temat: Re: Oszczednosci osoby zmarlej we Włoszech
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chmiel199" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gqebp5$kk9$1@inews.gazeta.pl...
    > Problem w tym ze mialo to miejsce jakies 7 lat temu i nikt nie wpadl na
    > to by cos z tym fantem począć. Wiec szanse prawie zerowe na znalezienie
    > jakichkolwiek dokumentow.

    Szukanie telewizora po 7 latach, to już lekka przesada. Natomiast być może
    na adres włoski ojca przyjaciółki prtzychodzi jakaś korespondencja.
    należało by mimow szystko nawiazać kontakt z gospodarzem tego domu. Poza
    tym popróbował bym podziałać w kierunku znalezienia polaków, którzy w tym
    mniej więcej czasie i tej samej miejscowości byli. Choć 7 lat temu, to
    będzie bardzo ciężko. Jesli nie spodziewacie sie jakiś milionów, to dałbym
    sobie spokój. No chyba, że dla sportu.