  • 1. Data: 2007-11-26 20:19:42
    Temat: Oskarżenie prywatne a adwokat z urzędu.
    Od: "Adam .eu" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam..

    Słyszałem sprzeczne opinie. Czy osoba wnosząca prywatny akt oskarżenia może
    się starać o adwokata z urzędu?

    Adam

  • 2. Data: 2007-11-27 03:48:34
    Temat: Re: Oskarżenie prywatne a adwokat z urzędu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam .eu wrote:
    > Witam..
    >
    > Słyszałem sprzeczne opinie. Czy osoba wnosząca prywatny akt oskarżenia może
    > się starać o adwokata z urzędu?

    Nie ma czegoś takiego jak "adwokat z urzędu". Może być "obrońca z
    urzędu", ale - to chyba dość oczywiste - nie przysługuje on stronie
    skarżącej.

  • 3. Data: 2007-11-27 04:49:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Nie ma czegoś takiego jak "adwokat z urzędu".

    kolejna wypowiedź znawcy

    > Może być "obrońca z
    > urzędu", ale - to chyba dość oczywiste - nie przysługuje on stronie
    > skarżącej.

    o pełnomocniku z urzędu nie słyszałeś?

    KG

  • 4. Data: 2007-11-27 05:57:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak "adwokat z urzędu". Może być "obrońca z
    > urzędu", ale - to chyba dość oczywiste - nie przysługuje on stronie
    > skarżącej.

    I czemu wprowadzasz ludzi w błąd, jakie nie wiesz o czym mówisz?
    Co do oskarżyciela należy poczytać art. 87-89 kpk. I jak najbardziej
    można mieć pełnomocnika z urzędu - w osobie adwokata - jak się jest
    oskarżycielem prywatnym.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 5. Data: 2007-11-27 09:47:26
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak "adwokat z urzędu". Może być "obrońca z
    > urzędu", ale - to chyba dość oczywiste - nie przysługuje on stronie
    > skarżącej.

    Najmadrzejszy z mądrych nie ma pojecia o czym pisze !!!

  • 6. Data: 2007-11-27 10:13:54
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 10:47:26 +0100, Baczek napisał(a):

    > Najmadrzejszy z mądrych nie ma pojecia o czym pisze !!!

    i pojechali po lawie - zajefajnie :))))
    to taki sam dzięcioł jak jotte :)

  • 7. Data: 2007-11-27 13:59:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1gxs9znd06p16.79b3lc4t5pvd$.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > to taki sam dzięcioł jak jotte :)
    Eh, znów wylazł hemoroid niedomyty i pisze...

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-11-27 14:34:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:1gxs9znd06p16.79b3lc4t5pvd$.dlg@40tude.net Herald

    > Eh, znów wylazł hemoroid niedomyty i pisze...

    Cztery trolle przyłapały na błędzie i aż orgazmu dostały ;->

    Chłopaki! Znajdźcie sobie jakiś dyskretny pokój!

    Do Jotte: jakbyś mógł tego czwartego z wora mi nie wyciągać, to byłbym
    zobowiązany ;)

  • 9. Data: 2007-11-27 14:35:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

> [...]
    > Co do oskarżyciela należy poczytać art. 87-89 kpk. I jak najbardziej
    > można mieć pełnomocnika z urzędu - w osobie adwokata - jak się jest

    No fakt, przegapiłem... Mea culpa. Święto sobie zrób.

  • 10. Data: 2007-11-27 15:16:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:7kmt15-enu.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Do Jotte: jakbyś mógł tego czwartego z wora mi nie wyciągać, to byłbym
    > zobowiązany ;)
    Chłopie - a po co ty to w ogóle robisz?
    KF-y, ignory, zabawki gówniarzerii...
    Kretyn-prawdziwek też się czasem przydaje - i pośmiać się z niego można czy
    samemu czytając, czy ze znajomymi, i naprostować albo obserwować postępującą
    wykładniczo głupotę, umysłową degrengoladę.
    To nie durne gadki z gnojstwem mają znaczenie dla istnienia newsów, lecz
    możliwość wymiany prawdziwej wiedzy.

    --
    Jotte