  • Data: 2003-11-22 14:31:42
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości a wyprzedzanie
    Od: "Cheniu" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:
    > Nie możesz przekroczyć prędkości dopuszczalnej. Jeśli z jakiś powodów
    > nie wystarcza do bezpiecznego wykonania manewru owa 10 kilometrowa
    > przewaga, to pozostaje Ci grzecznie jechać za tamtym pojazdem.

    Tak też sadziłem. Ponieważ poglad wyrażony przez szerszenia co jakisc czas
    się pojawia (niedawno był na grupie samochody - niestety dosyc szybko
    przerodził się we flame'a) więc chciałem się upewnić, że w październiku nie
    było jakiś zmian w kodeksie ;)
    Zasadniczo jestem zwolenikiem nie tyle jazdy zgodnej z kodeksem co raczej
    jazdy rozsądnej (ale to chyba pogląd nie na grupę pl.soc.prawo. :)) I może
    dlatego czesciej jestem wyprzedzany niż wyprzedzam.

    Cheniu