  • Data: 2004-10-27 22:06:10
    Temat: Re: Ograniczenia prędkości
    Od: "malte_morones" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:clnt1v$k83$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jaka jest dozwolona prędkość ZA tą tablicą?

    Gdy jadę moim czołgiem w dupie mam znaki drogowe i policję. Gdy lecę f-16 to
    muszą uważać oni, żebym im bomby na komisariat przez pomyłkę nie zrzucił jak
    się wnerwię.

    Gdybym jechał samochodem to 49 km/godzinę. Jesli obowiązuje 40 to mnie nie
    zatrzymają, bo mają radar nastawiony na 50 i im nie bipa.
    Jeśli obowiązuje 50km/h to jadę prawidłowo.

    a poza tym mam antyradar więc mnie mogą cmoknąć w dupę.
    Od dwudziestu paru lat nie wypisali mi ani jednego mandatu.

    Malte Morones