  • Data: 2004-06-07 17:08:48
    Temat: Re: Odwolanie od wyroku z 97KW
    Od: "Leszek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zywiec" <z...@i...net> napisał w
    wiadomości news:GD%wc.55691$vP.13420@news.chello.at...

    > Zastanawia mnie, czy policjant byl zobowiazany do okazania mi
    > wspomnianego swiadectwa.

    Mógł wogóle Ci prędkości nie pokazać. Policjant ma radar, Ty masz
    prędkościomierz w samochodzie. Ważne jest to, komu uwierzy sąd.

    > To, ze nie udowodniono mi popelnienia wykroczenia, niepokazujac czasu
    > pomiaru.

    Jak widać, udowodniono. Stąd grzywna.

    >Takze wspomniane nieokazanie swiadectwa legalizacyjnego
    > (jezeli moja prosba byla zasadna).

    Dla sądu istotny jest fakt, że do wniosku o ukaranie dołączono świadectwo
    legalizacji z którego wynikało, iż w momencie pomiaru urządzenie miało ważną
    legalizację.

    Pozdr
    Leszek