  • Data: 2005-10-12 08:14:18
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji burmistrza
    Od: "close" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dih9v8$dai$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "close" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W kazdej decyzji jest w pouczeniu tryb odwolawczy. >

    No właśnie w tej decyzji nie ma żadnego pouczenia. Wiem, ze takie odwołanie
    "przysługuje" wg kpa.

    >SKO za posr. Burmistrza. Do niego skladasz odwolanie i ow B ma obowiazek
    albo przeslac >odwolanie do SKO, albo zmienic zaskarzona decyzje. Termnin
    odwolawczy 14 dni od dnia
    >otrzymania decyzji.

    No właśnie o takie info mi chodziło, bo nie bardzo wiedziałam czy to SKO
    rozpatryje i do nich wyslac, czy na Bur................ale już wiem.

    Dzięki za podpowiedzi.

    Alicja