    From: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z tytułu kolizji - czy warto się odwoływać ?
    Date: Wed, 17 May 2006 01:24:16 +0200

    > Odwołanie powinienes złozyc ... napisz w nim, ze nie zgadzasz sie z
    > wyceną. W związku z tym naprawiasz samochod w ASO wg faktur.
    >
    > To ich powinno otrzezwic.
    >
    > Jesli nie pomoze, to niestety bierzesz kase z Warty jaką dają, bierzesz
    > faktury z ASO i idziesz do sądu.

    Ok, zakładając że składam odwołanie od decyzji ubezpieczyciela, to czy muszę
    w tym odwołaniu podawać przykładowe koszta jakie wg mnie poniose u
    lakiernika ?
    Czy wystarczy to, że nie zgadzam się z ich decyzją, w związku z tym czekam
    na ciekawszą
    propozycję ? Za bardzo nie uśmiecha mi się serwis w ASO, z tego powodu, że
    po
    1. to trochę potrwa ; a po 2. do ASO mam jednak kawałek...

    Z resztą przy składaniu wniosku zaznaczyłem iż domagam się przekazania kwoty
    bezpośrednio
    dla mnie (no dla właściciela) a kosztorys mnie nie interesuję. Wolę szczerze
    mówiąc
    gotówkę do ręki niż aby Warta pokryła mi serwis.

    Sytuacja jest taka, że chce aby kwota była współmierna do wyrządzonej
    szkody,
    chciałbym otrzymać taką kwotę, za jaką realnie jestem gotów naprawić skutki
    kolizji.
    A to czy zrobię to, czy np wymienię samą lampę, już nie powinno
    ubezpieczyciela obchodzić.

    Aha, zostało jeszcze jedno pytanie dot. nowych części: a mianowicie czy
    ubezpieczyciel
    winien jest zwrócić pieniądze jak za zamienniki czy jak za części nowe -
    oryginalne ?

    Pozdrawiam
    Krzysztof Winnicki