    From: m...@o...pl (KaMil)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Date: Fri, 22 Jul 2005 19:26:09 GMT

    "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał:

    >to ze wzial nie przesadza sprawy bo pobral bezsporna czesc odszkodowania
    A kto pisal o sporze miedzy nim a PZU ? Po co wymyslasz ?
    ZTCW stosuje sie forme dwie formy albo godzi sie na kalkulacje kosztow
    naprawy wg PZU i pobiera gotowke, bez przedstwaiania rachunkow, albo
    naprawia w warsztacie i dopiero potem rozlicza sie koszty po
    przedstawieniu rachunkow. On wybral pierwsza forme.

    >zarzadac rozliczenia na ich podstawie..
    Zazadac juz nie moze, bo wybral pierwsza forme rozliczenia.

    >i znowu sie mylisz bo oznaczaloby to ze moze bezkarnie kupowac w nocy
    >kradzone czesci i nie miec na to rachunkow lub umow kupna sprzedazy ?
    >pomysl..
    Nic nie oznacza ! Nie znasz sie na prowadzeniu ksiegi i tyle.
    Co innego jest US (o tym pisales), bo kosztow zakupow nie musi
    wpisywac, byle sprzedazy nie pominal i podatek zaplacil.
    Inna rzecza jest udowodnienie np. policji skad czesci ma w przypadku
    podejrzenia kradziezy, paserstwa itp.
    Nie pisz wiec o myleniu, chyba, ze o swoim. To ci zawsze wolno.

    >nie znam sprawy a wiec wypowiadalem sie ogolnie ..
    "Ogolnie", ale piszesz o konkretach i sam przyznajesz, ze sie na tym
    nie znasz. Ja w te akurat twoje slowa uwierzylem.

    >a ty zamiast krytykowac czyjes wypowiedzi
    Tu sie dyskutuje i ja to wlasnie robie. Nie zgadzam sie z twoja
    wypowiedzia i poprawiem twoje bledy. Gdzie widzisz krytyke ?
    A moze nie wiesz co te slowo oznacza ?

    >sam pomoz temu kto zakladal post
    Wlasnie to robie :-)

    >lub idz sie bawic w piaskownicy..
    Typowe dla tych, ktorym brakuje argumentow do dyskusji (probuja
    obrazac tych, ktorzy wytykaja im bledy).
    A na marginesie jestem w wieku, w ktory ujmuje sie lat, a nie dodaje.
    Chetnie odjalbym sobie z 45 lat, by spokojnie wrocic do zabawy w
    piaskownicy :-D
    Szkoda, ze nie moge ciebie zobaczyc, bo moze musialbys sie czerwienic
    za to co napisales ;-)

    KaMil