    From: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpis akt sprawy wykroczeniowej
    Date: Wed, 7 Apr 2004 16:43:39 +0200

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:40740c5c$1@news.home.net.pl...
    > W jaki sposób można uzyskać odpis akt sprawy w postępowaniu
    wykroczeniowym?
    > Jeżeli jestem oskarżonym, to czy odpis należy mi się bez ponoszenia
    żadnych
    > opłat?

    idź do Sądu i złóż wniosek o wydanie odpisów poszczególnych kart. Po prostu
    przeglądnij akta i wypisz, które kartu chcesz mieć. Zapytaj pań w
    sekretariacie ile masz zapłacić bo różnie z tym bywa (teoretycznie odpis
    poświadczony za zgodność to 6zł. za stronę, samo xero 1zł. za stronę ale
    biorą też taniej)

    wowka