  • Data: 2005-07-07 11:52:02
    Temat: Re: Odp: Pytanie odnosnie notariusza
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Małe ale. W mojej ocenie umowa o jakiej mowa to zwykła darowizna z
    > ustanowieniem nieodpłatnej, dożywotniej służebności mieszkania, polegającej
    > na korzystaniu z części domu (lub całego) beż żadnych dodatkowych świadczeń,
    > a już na pewno całkowitego dożywotniego utrzymania w myśl art. 908 kc. Rzecz
    > w praktyce notarialnej nader częsta i nie mająca nic wspólnego z dożywociem.

    no własnie tez mi sie wydaje ze to jest to, mieszkaja sami i utrzymują się
    sami, wsyztski eoplaty tez ponoszą sami odnosnie utrzymania tego domu, z tym
    ze juz jest podpisane ze po smierci ten dom przechodzi na syna Wiec jaka jest
    możliwość cofniecia , jesli to była taka darowizna o jakiej mowisz??

    pozdr.
    Aska