  • 21. Data: 2003-04-17 08:55:43
    Temat: Odp: Odp: pijany prawadzacy, wlasciciel auta z na miejscu pasazera
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > nie, Ty napisałeś
    > art. 178a § 1 kk w zw. z art. art. 18 § 3... ;))

    No wlasnie - jak powinno byc? Dla mnie logicznym jest, ze oskarzamy z art. X
    w zw. z art 18, ktory przewiduje inne formy pop. niz sprawstwo, czyli w
    takiej kolejnosci jak ja. Jak jest przyjete? Ma ktos jakis akt oskarzenia
    pod reka?

    Depi.

  • 22. Data: 2003-04-17 16:28:40
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
> [...]
    > w zw. z art 18, ktory przewiduje inne formy pop. niz sprawstwo, czyli w
    > takiej kolejnosci jak ja. Jak jest przyjete? Ma ktos jakis akt oskarzenia

    Nie, ale jeśli chodzi o zarzuty karne to zawsze pamiątam, że było
    art.13/18 w zw. z... Niestety już jeśli chodzi o inne tego rodzaju
    zapisy to jakoś igdy nie mogłem dostrzec jakiejś logicznej zasady ;)

    KG