    From: "Janek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych osobowych zmarłego i tajemnica bankowa
    Date: Sat, 16 Feb 2008 07:59:41 +0100

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:fp55vg$una$1@news.onet.pl...

    > Dostęp przez internet przez chwilę miałem co pozwoliło się zorientować w
    > ogóle, że
    > były jakieś TFI. Niestety tak się stało, że przy kolejnej próbie wejścia
    > podaliśmy błędne hasło
    > i limit błędnych haseł akurat zablokował dostęp na amen.
    >
    > W banku oczywiście też zapytałem o dostęp przez internet, ale powiedziano
    > mi że to nie moje
    > konto i mi nigdy nie dadzą. :(
    >
    > Zresztą tak wydrukowane zaświadczenia o stanie konta byłyby chyba
    > jednocześnie dowodem na
> [...]

    To tak jakbyś twierdził że nie masz prawa wstępu do mieszkania zmarłego.
    Masz pełne prawo wejścia na konto internetowe, nie wolno Ci tylko wykonywać
    operacji finansowych. Wydruk stanu poszczególnych subkont i funduszy dla
    Sądu w celu przeprowadzenia postępowania spadkowego też jest zgodny z
    prawem.
    Jedyny problem to wprowadzane błędne hasła, po zablokowaniu trzeba było
    zadzwonić na mLinie i odblokować podając się za zmarłego - co jest niezgodne
    z prawem - ale to niestety konsekwencja błędnego wprowadzania haseł.
    Teraz będzie to trwało lata.
    Najpierw potrzebny jest nakaz sądowy, lub Sąd sam wystąpi o stany kont i sub
    kont. Radzę zatrudnienie adwokata bo z bankiem bez nakazu sądowego nie
    wygrasz.

    pozdr