  • Data: 2009-11-22 21:27:16
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych w szkole
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hec9lf$od7$1@news.onet.pl Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > Nie przypominam sobie,
    Nie moja wina i nie moja specjalność.

    > żeby "nie tak dawno" na wywiadówkę wchodziła jakaś postać i mówiła
    > "Nazywam sie NOBODY i uczę Państwa dzieci
    > matematyki".
    Ta nonsensowna wypowiedź nie ma żadnego związku z publikacją danych na
    stronie internetowej, a o tym jest przecież ten topic.

    > Poza tym przypomnę,
    Raz sobie nie przypominasz, a tu nagle chcesz komuś przypominać...
    Dziwne.

    > nauczyciel (chociaż nie każdy, bo
    > tylko wychowawca) wystawia dokument urzędowy p.t. świadectwo ukończenia
    > klasy
    Cóż za bzdura kompletna. Świadectwa ukończenia klasy nie wystawia
    wychowawca, tylko uprawniona instytucja - jest nią szkoła.
    Nie pisz jak się nie znasz, bo wprowadzasz czytających w błąd.

    --
    Jotte