    From: leon <L...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Date: Wed, 30 Jun 2004 17:12:42 +0200

    > Co ma powiedzieć!? Niech uważa jak chodzi! Jeszcze raz powtórzę - to
    > pieszy ma
    > szansę na unik, a nie kierowca.
    > Przykre, ale tak właśnie jest.

    jasne ,ze mam szanse na unik bo mam oczy z tylu glowy i widze ze
    Jasnie Panu Kierowcy nie chcialo sie zwolinic i ominac kaluze
    -a miejsca bylo tyle, ze czolg by sie zmiescil- wiec staram sie wskoczyc
    na Ip kamienicy bo innej mozliwosci nie widze.
    Albo lepszy przypadek stoje na przystanku - zatoczka - i odskakuje na mur
    specjalnie zjechal aby mnie ochlapac

    radze sie leczyc na odcski bo na reszta juz za pozno

    zirytowany
    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO