  • 31. Data: 2005-04-14 16:55:18
    Temat: Re: Obrazajace SMSy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rzeczywiście dziwne. Bo koszty postępowania wziąłeś chyba z sufitu.

    przy zalozeniu ze sufitem jest RT :)

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 32. Data: 2005-04-14 16:57:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > przy zalozeniu ze sufitem jest RT :)

    Oświeć mnie co to jest RT bo nie wiem.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 33. Data: 2005-04-14 19:41:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Oświeć mnie co to jest RT bo nie wiem.

    A to pewnie o mnie chodzi. Ja mu podałem tę kwotę. O ile się nie mylę,
    to tyle wynosi wpis.

  • 34. Data: 2005-04-14 19:49:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A to pewnie o mnie chodzi. Ja mu podałem tę kwotę. O ile się nie mylę,
    > to tyle wynosi wpis.

    dokladnie tak

    P.

  • 35. Data: 2005-04-14 21:12:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A to pewnie o mnie chodzi. Ja mu podałem tę kwotę. O ile się nie mylę,
    > to tyle wynosi wpis.

    Wpis od czego? O ochronę dóbr osobistych? Tam jest wpis tymczasowy i 600
    zł to kwota max, której praktycznie się nie stosuje.
    Sprawa prywatno-skargowa (karna) kosztuje 300 zł z tego co pamiętam.

  • 36. Data: 2005-04-14 21:46:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > zł to kwota max, której praktycznie się nie stosuje.
    > Sprawa prywatno-skargowa (karna) kosztuje 300 zł z tego co pamiętam.

    Nigdy nie wnosiłem takiej opłaty. Na potrzeby udzielania informacji
    ludności, ktoś kiedyś przysłał okólnik, że to 600 zł kosztuje. Jakoś
    nigdy mi się tego weryfikować nie chciało, więc nie mam pojęcia, czy to
    maksymalna stawka, czy też stała. Co więcej okólnik był sporo czasu
    temu. Korekta mogła mi umknąć albo mogli nie wysłać. Stąd zastrzegłem,
    ze podaję kwotę najprawdopodobniejszą.

  • 37. Data: 2005-04-15 07:52:43
    Od: "Roger\(OS\)" <jarpre[FUCK-SPAM]@wp.pl>

    Uzytkownik 'Johnson' napisal(a) w wiadomosci
    "news:d3m674$b2s$2@nemesis.news.tpi.pl" takie cus:
    > A w którym miejscu wyczytałeś tę mądrość? Jest karalne. Jeśli masz chęć
    > i ochotę możesz się procesować.
    Wyczytalem to chyba rowniez w tym samym poscie co opisuje nizej. Poszukaj a
    znajdziesz na 120%

    > Rzeczywiście dziwne. Bo koszty postępowania wziąłeś chyba z sufitu.
    Koszty ktos w Was podawal w tej dlugiej galezi watku gdzie sie spieraliscie,
    gdzie dokladnie nie wiem bo wycielem jush to, poniewaz nic nowego ani
    ciekawego nie wnosilo do mojego zapytania...

    MrRoger

  • 38. Data: 2005-04-15 07:53:40
    Od: "Roger\(OS\)" <jarpre[FUCK-SPAM]@wp.pl>

    Uzytkownik 'Robert Tomasik' napisal(a) w wiadomosci
    "news:d3mha4$sn2$1@nemesis.news.tpi.pl" takie cus:

    > A to pewnie o mnie chodzi. Ja mu podałem tę kwotę. O ile się nie mylę,
    > to tyle wynosi wpis.
    O i znalazl sie wlascieciel posta...