eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiazek podpisania faktury i faktury korygujacej przez odbiorce › Re: Obowiazek podpisania faktury i faktury korygujacej przez odbiorce
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiazek podpisania faktury i faktury korygujacej przez odbiorce
    Date: Sat, 17 Mar 2012 21:19:05 +0100

    W dniu 17.03.2012 20:52, fct159 pisze:

    > ano taki, ze nigdzie nie pisze, ze fakture oplacono

    No to niech nie płaci ,,na krzywy ryj'' tylko zażąda pokwitowania wpłaty.

    > jesli teraz odbiorca faktury podpisze ja, to ryzykuje, ze firma zarzada

    Od rząda?

    > platnosci po raz drugi (mowimy o sporej kwocie)

    Jak odbiorca nie podpisze faktury, to takoż może, jak udowodni wykonanie
    sprzedaży.
    Generalnie nie problemem jest podpisywanie faktury, a brak potwierdzenia
    wpłaty, a to po prostu niefrasobliwość ze strony wpłacającego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek