    From: wku <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiazek meldunkowy i WKU...
    Date: Fri, 11 Jul 2003 12:00:04 +0200

    In article <bem0to$noh$1@news.onet.pl>, a...@e...net says...

    > Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że w W. Brytanii JUŻ możemy
    > pracować legalnie.

    Na razie jeszcze nie. Ale po wejsciu do UE ma nie byc zadnych okresow
    przejsciowych i bedziemy mogli tam normalnie pracowac. Obecnie trzeba
    starac sie o wize oraz pracodawca musi zalatwiac pozwolenie o prace.
    Troche z tym klopotow.

    > Jak rodzicie powiedzą, że jesteś narkomanem, albo że jesteś na stałe za granicą,
    > to jest duża szansa, że Twoje papiery wylądują na dnie szuflady.
    > Wątpię w każdym bądź razie by puszczali za Tobą list gończy po takim stwierdzeniu.

    Chyba tak zrobie :-) Poprosze rodzicow, aby do nich zadzwonili, albo
    nawet napisali oswiadczenie, ze jestem cpunem i wyjechalem do Holandii,
    bo tam latwiej o towar :-)