    From: "miau" <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek alimentacyjny dziecka wobec rodzica
    Date: Mon, 10 Jan 2005 20:31:43 +0100

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisała

    > mozesz sie nie zgadzac takie Twoje prawo ale ja wiem to na 100 % ze nie
    > bedzie takiej mozliwosci nawet gdyby mialy byc to alimenty symboliczne to
    > zasadzone beda a w tym przypaku jaki opisuje Tomek odpowiadam z cala
    > pewnoscia , ze jesli dojdzie do takie pozwania to alimenty beda zasadzone
    > obojetnie czy opiekowal sie nim ojciec osobiscie czy tez nie ...wyobraz
    > sobie rodzicow pozbawionych wladzy, ktorzy nie mieli nawet kontaktu z
    > dziecmi np. mieli ten kontak zakazany do osobistej stycznosci z maloletnim
    > zobowiazani do alimentacji rowniez takie alimenty otrzymaja od dziecka

    Ale fakt, ze ojciec nie mial mozliwosci kontaktu z dzieckiem - to nie jest
    przeciez przeslanka do zasadzenia
    alimentow od syna na rzecz ojca. Ojciec musi sie znalezc np. w tzw.
    "niedostatku".
    IMHO - fakt ten moze byc oczywiscie wziety pod uwage przez Sad, ale tylko na
    tym Sad nie moze oprzec swojego rozstrzygniecia.

    --
    Pozdr
    miau