    From: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: OEM
    Date: Tue, 28 Mar 2006 19:37:44 +0200

    Witam,

    W poście <e0bos6$hnf$1@opal.icpnet.pl>
    Leszek <l...@p...fm> m.in. napisał(a)::

    > Napisać sobie możesz. Tylko w Gothica, Morrowinda , Call OF Duty lub Need
    > for Speed nie pograsz;)

    W CoF i NFS MW właśnie grywam :)

    > Tak szybko to nawet aktualizacja nie idzie. No chyba, że masz niesamowite
    > łącze, choć "biedaka" którego nie stać na XP-ka o takowe bym nie
    > podejrzewał;)

    Mam 2 x DVD z debianem 3.1, druga DVD to źródła więc tak na prawdę
    potrzebowałem tylko pierwszej z pakietami.

    > Opowiedz jak zainstalowałeś sterowniki do karty graficznej i jak włączyłeś
    > akcelerację.

    W moim przypadku wszystko opisane na www.nvidia.com. Ściągnałem sterowniki,
    zainstalowałem je i zmieniłem wpis w configu nv na nvidia :) Jako, że
    sterowniki miałem już ściągnięte wcześniej to całość operacji zajęła mi
    niecałą minutę.:) Normlanie straszna walka to była, a może chcesz wiedzieć
    jak uruchomiłem swoją drukarkę hp lj 1020?

    > No jasne. Linuks dla geniuszy (czyt. snobów).
    > System ma być prosty, intuicyjny i wspierany przez producentów sprzętu. A
    > jak na razie mają oni najczęściej linuksa w d...

    Linux jest bardzo przyjaznym systemem operacyjnym, problem w tym, że bardzo
    dokładnie dobiera sobie przyjaciół. :) Tak na prawdę linux jest intuicyjny
    wystarczy tylko zmienic sposób myślenia, z "kliknij dalej/ok" na przeczytaj
    komunikat i wybierz opcję.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie