  • Data: 2006-02-19 14:00:24
    Temat: Re: [OT] Moher na jezdni!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Jedyny świadek - to fakt notoryjnie znany na tej grupie (przypominam
    > sobie jakiegoś flejma wywołanego przez jedynego świadka na p.r.wroclaw
    > bodajże) - jest ma ogólne problemy z pamięcią i został uznany za osobę
    > niewiarygodną.

    Ustosunkowałem się do opisanego przypadku.

    Jeśli opis nie był zgodny z rzeczywistością... Cóż - równie dobrze
    możesz być nie Olgierdem, a Marysią Czegewarą a ja mogę być agentem
    Mossadu, ale może trzymajmy się tego, co mamy, zamiast wszędzie węszyć
    spisek, hmm? ;)

    Dla spokoju twego sumienia: przyjmijmy, że mamy do czynienia z tzw.
    problemem akademickim - masz się ustosunkować do _opisanej_ sytuacji.

    Teraz wreszcie zadowolony?