  • Data: 2009-10-08 11:22:04
    Temat: Re: [OT] Alimenty, rozpad zwiazku
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lady_Heather pisze:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Taa, bo facet oddajacy 1/3 pensji na swoją poprzednią rodzinę jest takim
    > cymesem, ze warto się o niego zabijac:P Zwlaszcza, ze jak pisalam realne
    > jest ze zona bedzie chciala więcej a on zostal póki co z przyslowiowym
    > niczym:)))
    Znaczy że warto się zabijać wyłącznie o facetów którzy się podcierają
    banknotami min. 100 zł? Na pierwszą randkę należy przynieść wyciąg z
    konta bankowego i zaświadczenie o zarobkach? Super podejście, nie ma co.
    Dodatkowo jestem ciekaw, czy naprawdę uważasz że gość który postanowił
    "wystartować od nowa" ma prawo zapomnieć o poprzednim życiu, a zwłaszcza
    dzieciach które znikąd się przecież nie wzięły ? Jedno z nich zwłaszcza
    z tego co piszesz to dość świeża sprawa.
    Jest coś takiego jak odpowiedzialność za swoje czyny, tylko do tego
    trzeba mieć jaja, a nie wydmuszki pozwalające tylko na decyzję o
    pozostawieniu rodziny.
    Niech załatwi sprawę z żoną, ewentualnie do sądu i ten raczej uzna że
    małżeństwo uległo trwałemu rozpadowi i je rozwiąże. Kwestia argumentacji
    na rozprawie. Przy okazji kwestia alimentów/mieszkania zostanie
    formalnie załatwiona, może nawet zadowalająco dla każdej ze stron.

    --
    MZ