    From: "anik29" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OBNIŻENIE ALIMENTÓW ARGUMENTY
    Date: 4 Dec 2006 13:25:28 -0800

    Dziękuję za odpowiedź, ale ...
    Jest to nasze trzecie obniżanie alimentów. Zeszliśmy z 1000 zł do
    tych nieszczęsnych 600 zł. Argument płacenie po 50% pr5zez każdego
    rodzica to argument wyczytany z uzasadnienia poprzedniego wyroku. Na
    tym się opiera nasze doświadczenie. Czy na ocenę możliwości
    alimentacyjnych ma również aspekt uczuciowy? Tzn, chłopak mieszka z
    matką, a z ojcem nie ma praktycznie żadnego kontaktu. Jego zachowanie
    wskazuje na to, że po prostu sobie tego nie życzy. Ogranicza się
    tylko do wysyłania smsów z pytaniem kiedy będą pieniądze. Czy
    takie zachowanie "obdarowanego" alimentami ma jakiś wpływ na odczucia
    sądu?
    Wiem, że schorzenie jest bardzo poważne. Ale znam ludzi, którzy od
    wielu lat borykają się z tą chorobą i prowadzą normalny tryb
    życia: pracują przede wszystkim. Dlaczego ten młody człowiek nie
    może również podjąć pracy i studiować jednocześnie? Czy z
    chwilą podjęcia przez niego pracy jest możliwość zaprzestania
    płacenia alimentów? O to tu chodzi?
    Anna