  • Data: 2018-01-17 12:12:04
    Temat: Re: Nowy przepis. Po co?
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba skończy się kamerą w skrzynce (masz może podpowiedź, jak to technicznie
    rozwiązać, m.in. zasilanie 7/24?), kamera do klatki nie wystarczy, bo do budynku
    wielomieszkaniowego listonosz wchodzi raczej codziennie.
    Ale prok też da radę gdyby tylko chciał, "Panie naczelniku poczty, czy ostemplowanie
    i podpis na kopercie nastąpiły w chwili wydania druków awiza doręczycielowi, czy po
    powrocie doręczycieli z rejonu i rozliczeniu się ich z wydanych i doręczonych
    awiz?").
    Właściwie to jestem w przededniu skaładania zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia
    (o potwierdzanie nieprawdy w dokumencie?).
    M.in. dlatego, że WSA zarzucił jakiemuś podatnikowi, że nie składał, a skoro nie
    składał, to było doręczone.
    Mam szufladę reklamacji złożonych samej poczcie, a WSA w takich przypadkach twierdzi
    "to były inne przesyłki więc nie ma związku z niniejszą sprawą".
    W sumie i poczta i WSA to takie kolejne zbrojne (w pieczątki) ramiona waadzy
    polegającej na przemocy wobec obywateli, stara europejska tradycja.

    -----