    From: VoyteG <V...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy partner/przyjaciel przed rozwodem
    Date: Wed, 10 Feb 2010 02:37:20 -0800 (PST)

    > Mój mąż (...)został kiedyś złapany za jazdę po alkoholu, itd.

    Toz to potencjalny zabojca! Trzeba uciekac i sie rozwiesc!

    Poszukujesz uzasadnienia dla decyzji i znalazlas takie, ze gdyby brano
    je zawsze pod uwage, to liczba podstaw do rozwodu w naszym kraju
    wzroslaby nieswspolniernie :-)

    Ale tak to jest z decycja, ze gdy sie czegos pragnie to nie wazne, czy
    uzasatnienie jest logiczne w pelni :-)

    > Czy jeśli zacznę się w tym czasie spotykać z kimś innym to taka
    > sytuacja działa na moją niekorzyść? A co jeśli trzy razy w tygodniu pójdę na
    > kawę z kolegą.

    Czemu nie napiszesz, ze "zakochalam sie w koledze". Trudno to przyznac
    uczciciwe przed sama soba?

    >Mój mąż jest przekonany, że mam kochanka a to nie prawda.

    Z pewnoscia sie myli, bo przeciez jak sie chcesz umawiac z kolega 3-4
    razy na kawe, to jest to wylacznie przypadkowe spotkanie.... Nie bylo
    jeszcze sexu, to zdrady emocjonalnej tez nie ma.

    >On nie może zrozumieć, że nic już do niego nie czuję, stał się obcym
    > człowiekiem dla mnie.

    Za to czujesz wiele kolegi od kawy, a maz chcialby byc kochala jego...
    Taki glupi i nie rozumie....

    > Mamy czwórkę dzieci (jedno małe), nie chcę żeby ktoś
    > mi zarzucił że to moja wina bo mam kochanka,

    To jednak nie ma mezczyzny, do ktorego obecnie przezywasz uczucie
    zbliznone do milosci?

    >ale czy to znaczy że jestem
    > skazana na samotność na czas sprawy rozwodowej?

    Wychadzac za maz zrezygnowalas z samotnosci i nadal masz meza.
    A chcesz potraktowac meza jak kolege z kolonii, z ktorym przestajesz
    sie spotykac na drugi dzien po powrocie z wakacji.