  • 1. Data: 2005-01-03 16:03:04
    Temat: Nowy Płatnik!!!
    Od: "angus" <b...@p...onet.pl>

    Na stronach ZUS-u został udostępniony nowy Płatnik v 6.03.001. Może komuś
    się przyda, bo jak znam życie okaże się przy oddawaniu dokumentów, że " z
    wersji 6.02.001 już dokumentów nie przyjmujemy".
    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2005-01-03 16:15:08
    Temat: Re: Nowy Płatnik!!!
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    Na tej stronie wszystko jest wporządku ale nie rozumiem tego zdania:

    "UWAGA!
    Przy pobieraniu plików instalacyjnych programu "Płatnik" nie zalecamy
    korzystania z programów typu: Download Accelerator Plus, FlashGet,
    GetRight."

    Ja właśnie z tego programu korzystałem .. bo idiotyyczny program Płacznik
    zrywa się przy pobieraniu i ściąganie trwało by trzy wieczności
    Że niby z jakiego innego programu mam korzystać ??????

    Pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2005-01-03 16:21:46
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Poprzednio jak się ściągnęło PŁATNIKA za pomocą Download Accelerator Plus,
    FlashGet,
    GetRight. to nie dał się zainstalować !

    Z.K.

  • 4. Data: 2005-01-03 18:44:51
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja właśnie z tego programu korzystałem .. bo idiotyyczny program Płacznik
    > zrywa się przy pobieraniu i ściąganie trwało by trzy wieczności
    > Że niby z jakiego innego programu mam korzystać ??????

    Bo ten program to jeden wielki syf. Jak by na tynku nie bylo dobrych firm z
    branzy IT.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2005-01-03 18:46:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Że niby z jakiego innego programu mam korzystać ??????

    Trzeba torenta zrobic :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-01-03 18:57:45
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Bo ten program to jeden wielki syf. Jak by na tynku nie bylo dobrych firm
    > branzy IT.

    I za to Cie lubie Rafale....... masz u mnie c(_) a nawet c(_), c(_)

    ale chyba jeszcze nas za mało ... albo prokom jeszcze za mało zarobił

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2005-01-03 20:07:38
    Od: "Piotr Wygoda" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > Bo ten program to jeden wielki syf. Jak by na tynku nie bylo dobrych firm
    > branzy IT.

    Oczywiście, że firm IT nie brakuje.
    Tylko, że ktoś za wypuszczenie tego syfu dostał niezłą kase.
    Zobaczcie jak sie Prokom rozbudował przez ostanie lata.
    Kiedyś nikt o nich nie słyszał... a teraz?
    Drugi "polski" Microsoft :-/
    Nawet logo troszke podobne :-/