  • Data: 2005-11-23 10:46:47
    Temat: Re: Nowelizacja ust. o sluzbie wojskowej
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leć szybko do WKU to ci pani podstępluje ksiązeczke i przeniesienie.
    Z tego co ja wiem i tak zrobiłem to przechodzi sie do rezerwy z dniem 31
    grudnia roku w którym ukończyło się 28 lat.
    Wiec z mocy praw jesteś w rezerwie, a musisz mieć otwierdzenie odpowiednim
    wpisem.

    PZDR

    Precz z przymusową armią!!!!.

    Jeden żołnierz zawodowy jest 10 razy lepszy niz z poboru.
    Polska od 18 wieku powinna mieć zawodową armie ok 100-300 tyś