  • 1. Data: 2003-07-04 07:56:33
    Temat: Nowe przepisy co do kupna dzialek od 15 lipca ??
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Podobno 15 lipca maja wejsc jakies nowe przepisy dotyczace kupna dzialek. A
    mianowicie chodzi o kilak rzeczy :
    - dzialki rolne moga kupowac tylko rolnicy (to weszlo/wejdzie ?)
    - odrolniczenie dzialek ma byc x razy drozsze. Ile ?
    - jak zloze do 15 lipca wniosek o odrolniczenie to lapie sie na ster czy
    nowe przepisy ? Liczy sie data zlozenia wniosku czy cos innego ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-07-05 01:42:17
    Temat: Re: Nowe przepisy co do kupna dzialek od 15 lipca ??
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" napisał w wiadomości
    > Podobno 15 lipca maja wejsc jakies nowe przepisy dotyczace kupna dzialek.
    > mianowicie chodzi o kilak rzeczy :
    > - dzialki rolne moga kupowac tylko rolnicy (to weszlo/wejdzie ?)

    15 lipca wchodzi ustawa o kształtowaniu ustroju rolnego.
    Wbrew powszechnym opiniom po jej wejściu
    osoba nie będąca rolnikiem indywidualnym nadal
    będzie mogła kupować ziemię.

    Jedyna zmiana to taka, że w przypadku kiedy
    ziemię będzie nabywała osoba nie będąca
    rolnikiem indywidualnym, trzeba będzie
    powiadomić o tym fakcie agencje,
    która będzie miała pierwszeństwo
    pierwokupu.
    O ile dobrze pamiętam to agencja
    na skorzystanie z pierwszeństwa
    będzie miała miesiąc.
    Bardzo mało prawdopodobne
    jest jednak, że znajdzie
    odpowiednie środki aby
    ziemie wykupić.

    _ _
    pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-05 10:58:22
    Temat: zupełnie OT, było: Nowe przepisy co do kupna dzialek[...]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Wybaczcie cytat całości, ale inaczej się nie da:

    On Sat, 5 Jul 2003, Robert Kondraciuk wrote:

> [...]
    >+ Jedyna zmiana to taka, że w przypadku kiedy
    >+ ziemię będzie nabywała osoba nie będąca
    >+ rolnikiem indywidualnym, trzeba będzie

    Tak kombinuję - co to za obwiednia, wykorzystana do łamania posta ?
    Ewolwenta nie całkiem, parabola zdecydowanie nie, jakieś złożenie
    hiperboli z parabolą ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (któremu nastrój się na weekendowy przestawia :))

  • 4. Data: 2003-07-05 13:49:17
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Tak kombinuję - co to za obwiednia, wykorzystana do łamania posta ?
    > Ewolwenta nie całkiem, parabola zdecydowanie nie, jakieś złożenie
    > hiperboli z parabolą ? ;)

    Po mojemu odwrócona i częściowo obcięta od góry i dołu połówka krzywej
    Gaussa :)

    --
    Marcin