  • Data: 2002-07-23 13:47:40
    Temat: Re: Nowe bzdury w ustawach
    Od: n...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

    andrzejpdw <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Szanowny Kliencie !
    > Czy mogę wysłać Tobie ofertę reklamową najnowszej serii komputerów firmy
    > bubu w cenie promocyjnej 1999 PLN wraz z oprogramowaniem ?

    Nie, bo to będzie już spam. W ustawie jest wyraźnie napisane, że wysłać
    można tylko po świadomym udostępnieniu przez użytkownika adresu email,
    czyli tak jak to powinno być robione. Jesteś zainteresowany promocjami
    gościa, to dopisujesz się u niego na stronie i dostajesz. Część
    spammerów z Polski (są już zawodowcy) zapewne zleci wysyłkę
    Koreańczykom, ale i tak na pewnym etapie będą musieli się przyznać
    kto to zleca - inaczej reklama nie ma sensu. Poza tym ta ustawa
    ostatecznie zamknie usta spammerom grożącym serwisom takim jak Polspam
    (www.polspam.org).

    --
    Paweł Krawczyk, Kraków, Poland * Personal: http://echelon.pl/kravietz/
    Security, crypto: http://ipsec.pl/ * Kabardian horse: http://kabardians.com/