  • Data: 2012-05-24 20:37:46
    Temat: Re: Normy prawne płatne
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-24 20:28, news wrote:

    > Jak mam stosować nie znając?
    > Jeśli ustawodawca wymaga ode mnie znajomości prawa drogowego to musi mi
    > dać szansę z nim się zapoznać, zresztą z jakiej okazji jakieś akty
    > prawne maja być płatne skoro wymaga się ode mnie ich znajomości?
    > Cz jeśli te akty prawne są objęte zakazem kopiowania to czy one są tajne?

    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/F495B5443E

    Norma jest utworem literackim, a nie informacją publiczną - tako rzecze
    ustawa - trochę tak jak z marchewką będącą owocem - i co im zrobisz;)
    Informacją publiczną jest natomiast (chyba) tytuł normy.

    Mnie nie pytaj o logike;) Ja nie jestem sędzią. Jakby to ode mnie
    zalezało, to cały PKN, CNBOP, i izby inżynierskie rozgoniłbym w pizdu.

    Shrek.