    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No i wyszło szydło z wora :(
    Date: Sat, 15 May 2004 12:18:16 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:

    Za dygresję o drwieniu z inteligencji przepraszam, czasem ponoszą mnie emocje.

    [..]
    > gdzie jeszcze są państwa policyjne = prawo przewiduje taką karę za
    > posiadanie?

    Niektóre kraje Azjatyckie, USA, Polska.

    [..]

    > niż dżentelmenów w strojach (niegdyś) sportowych;

    Sęk w tym, że "sportowcy" atakują w ciemnych zaułkach, które od biedy
    można omijać.
    Natomiast policjanci atakują wszędzie - nie tylko na uliach, ale także w domach.
    Moją pracownicę wywlekli z łóżka o 6 rano i pobili, tylko po to, żeby wymusić na
    jej chłopaku - jego też pobili -jakieś zeznania.
    I nie było to pobicie przy zatrzymaniu lecz regularne kilkugodzinne znęcanie się,
    przy pełnym braku reakcji reszty policjantów z komisariatu.

    I o to mi chodzi! Nie o to, że wśród policjantów trafiają się zbrodniarze, bo
    wszędzie się trafiają także wśród kleru, lekarzy, nauczycieli.

    Chodzi mi o podejście reszty policjantów - nie reagujemy, BEZWZGLĘDNIE chronimy
    swoich, zacieramy ślady, zastrzaszamy.
    I jeśli ludzi powołani do naszych praw i w ogóle prawa robią takie rzeczy to jest
    to już kompletna degrengolada państwa.

    Jeżeli fakt, że choćby jedna osoba miała wcześniej pytania maturalne pozwala
    unieważnić maturę w całym województwie i skrzywdzić setki albo tysiące uczciwie
    piszących uczniów, to jakikolwiek eksces podrzucenia narkotyków przez policjanta
    powinien momentalnie wykluczyć ten przepis z kodeksu bo, że tak powiem
    bezpowrotnie zostało skalane dziewictwo.

    Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek