  • Data: 2005-07-11 22:47:07
    Temat: Re: Niuczciwy lokator,- czy tak można?
    Od: "P" <pawelwg@bez_spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:da0fei$1r9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "P" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > kombinować.
    >
    > To doby pomysł. Ale nie zapomnij, że następnym krokiem jest wniesienie
    > powództwa do sądu. Taki zastaw nie może trwać wiecznie dla samego
    > zastawu.

    > wystawic
    >
    > Odradzam. Na pewno w odniesieniu do babci, bo to przestępstwo (zmuszanie
    > do określonego zachowania). W odniesieniu do rzeczy gość może podnosić
    > zarzuty. że ktoś później coś ukradł.

    Czy ktos ma zatem pomysł, co z tym fantem robić,- babsko konsekwentnie nie
    płaci, nie tylko mnie, ale też za zużyte media (zadłużenie juz ok 10.000
    zł) tankuje z mężem i menelami, spółdzielnia odgraża się, że wypisze mnie ze
    spółdzielni, bo takie są na nich skargi a oni smieją się w nos, mówią, że
    straciłem mieszkanie, na policję (dzielnicowego) który zmobilizowany
    skargami sąsiadów (i przeze mnie) interweniował kilkakrotnie i wystawiał
    mandaty złożyli skargę, że ich nachodzi po 22 godz. , na mnie złozyli pozew
    o szykanowanie, bo odłaczyłem telefon (nieopłacony) i jakoby ich nachodzę,
    zorganizowali sobię świadków potwierdzających wpłate mi czynszu do rąk
    własnych (co jest oczywiście kłamstwem) a w czasie ostatniej interwencji
    policji nie tylko zasłaniali sie babcią , ale, choc pijana, baba
    przedstawiła opinie lekarza, ze jest chora i jej denerwowac nie można!:(.,
    jeden z 5 suk cały dzien szczekajacych w mieszkaniu ma się oszczenić :(
    baba jest bezrobotna, mąż i babcia emeryci i żądaja mieszkania socjalnego,
    chociaz w tym samym mieście mają mieszkania gdzie są zameldowani.
    Jak ich wywalić!!!?