eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność z umową - ponownie › Re: Niezgodność z umową - ponownie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność z umową - ponownie
    Date: Mon, 8 Oct 2007 09:21:43 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 19
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <7...@z...router>
    References: <feb2tq$jfq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1191807005 26464 218.186.227.152 (8 Oct 2007 01:30:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Oct 2007 01:30:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:490575
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.10.2007 ok <o...@o...pl> napisał/a:
    > oddaję do reklamacji aparat foto (coś się stało, bo zamiast 200 - 300 zdjęć,
    > którek robił na początku robi teraz 20-30, czyli 10 % z tego co powinno
    > być).

    Nic z tego nie rozumiem, ale to w sumie mało istotne.

    > Sprzedawca odpisuje mi w terminie 14 dni, że reklamacja jest nieuzasadniona
    > (paranoja) i ją odrzuca, ale jest na tyle wspaniałomyślny i zleca naprawę na
    > własny koszt.
    > Jak ja mam to rozumieć?
    > Skoro jest nieuzasadniona to dlaczego zleca naprawę?

    Skoro odrzucił to formalnie i nie miał prawa naprawiać. Rozumiem, że nie
    wyraziłeś formalnie na to zgody? A czego sie w ogóle w tej reklamacji
    domagałeś i z jakiego tytułu ("niezgodność"/gwarancja/rękojmia) ona była?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1