  • 1. Data: 2009-12-09 14:47:10
    Temat: Niezgodnosc towaru z umowa cz rekojmia?
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Znajomy ma pewien problem. Padl notebok 2-mc po gwarancji (12-mc).
    Zakupiony zostal w sklepie "Nie dla Idiotow" na osobe prywatna.
    Na co sie powolac aby nie wyslali na drzewo?

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 2. Data: 2009-12-09 14:59:44
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa cz rekojmia?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 09 Dec 2009 15:47:10 +0100, Maurycy123 napisał(a):

    > Znajomy ma pewien problem. Padl notebok 2-mc po gwarancji (12-mc).
    > Zakupiony zostal w sklepie "Nie dla Idiotow" na osobe prywatna. Na co
    > sie powolac aby nie wyslali na drzewo?

    Jeśli skutkiem jest wada, która istniała w momencie zakupu, a kupujący
    jest w stanie to wykazać, to na "niezgodność".
    Jeśli jednak padł bo się zepsuł, to trzeba iść i za swoje naprawić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-12-09 15:40:38
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli skutkiem jest wada, która istniała w momencie zakupu, a kupujący
    > jest w stanie to wykazać, to na "niezgodność".
    > Jeśli jednak padł bo się zepsuł, to trzeba iść i za swoje naprawić.

    A skad ja mam wiedziec, ze dysk twardy mial ukryta wade?
    Dzialal i przestal. Na dyski kupowane osobno jest gwarancja 36-mc.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 4. Data: 2009-12-09 15:46:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maurycy123 pisze:

    > A skad ja mam wiedziec, ze dysk twardy mial ukryta wade?

    Nie wiem skąd. Masz wiedzieć.

    > Na dyski kupowane osobno jest gwarancja 36-mc.

    To nie ma znaczenia.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-12-09 21:06:54
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli skutkiem jest wada, która istniała w momencie zakupu, a kupujący
    > jest w stanie to wykazać, to na "niezgodność".
    > Jeśli jednak padł bo się zepsuł, to trzeba iść i za swoje naprawić.

    A co z rekojmia?

  • 6. Data: 2009-12-09 21:09:10
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli skutkiem jest wada, która istniała w momencie zakupu, a kupujący
    > jest w stanie to wykazać, to na "niezgodność".
    > Jeśli jednak padł bo się zepsuł, to trzeba iść i za swoje naprawić.

    Cos mi sie obilo o uszy, ze sprzedawca weglug prawa unijnego odpowiada za
    towar sprzedany przez 24-mc?

  • 7. Data: 2009-12-09 21:20:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hfp3hu$kid$1@news.onet.pl Maurycy123
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > A co z rekojmia?
    Nie ma.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2009-12-09 21:22:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maurycy123 pisze:

    > Cos mi sie obilo o uszy, ze sprzedawca weglug prawa unijnego odpowiada za
    > towar sprzedany przez 24-mc?

    Nie ma czegoś takiego jak prawo unijne - w tej kwestii.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-12-09 21:24:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hfod9u$m29$1@news.onet.pl Maurycy123
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Padl notebok 2-mc po gwarancji (12-mc).
    > Zakupiony zostal w sklepie "Nie dla Idiotow" na osobe prywatna.
    > Na co sie powolac aby nie wyslali na drzewo?
    Na miłosierdzie, litość, liczną rodzinę, bezrobotną żonę, chorą babcię,
    przypowieści biblijne i co tam jeszcze wymyślisz. ;)

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-12-09 21:27:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hfp3m5$ktv$1@news.onet.pl Maurycy123
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Cos mi sie obilo o uszy, ze sprzedawca weglug prawa unijnego odpowiada za
    > towar sprzedany przez 24-mc?
    Taaa...
    Szczególnie za chleb, owoce morza, pończochy i takie tam...
    BTW - co z obitymi uszami?

    --
    Jotte