eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową a 14dni na odpowiedz sprzedawcy. › Re: Niezgodność towaru z umową a 14dni na odpowiedz sprzedawcy.
  • Data: 2009-02-13 11:59:24
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową a 14dni na odpowiedz sprzedawcy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 13.02.2009 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:pjuf66-um2.ln1@ziutka.router...
    >> Dnia 13.02.2009 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    >>> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    >>> news:l4qe66-90v.ln1@ziutka.router...
    >>>> Dnia 12.02.2009 krzysiek82 <k...@0...pl> napisał/a:
    >>>>> Dla komisu chyba lepiej będzie zejść z ceny, ponieważ taniej im to
    >>>> Być może tak, ale nadal Twój wybór ogranicza się do żądania naprawy bądź
    >>>> wymiany.
    >>> no ale pomyśl, jak ma wymienić lub naprawić używane auto?
    >> Nie specjalnie rozumiem - uważasz, że używane auta które posiadają usterki
    >> są nienaprawialne?
    > jeśli chodzi o zawyżony przebieg to tak

    A to taki przypadek? Zresztą o tyle nie ma to znaczenia, że kupujący i tak
    na ogół a priori nie wie jakie ruchy wykona sprzedawca po otrzymaniu
    żądania. Jeśli rzeczywiście są poważne przesłanki aby twierdzić, że się
    nie da ani wymienić ani naprawić, to kto wie, może by przeszło, ale
    odbędzie się to MZ na zasadzie ryzyka i to ryzyko poniesie kupujący.
    Doprowadzasz do sytuacji gdzie będziesz miał ze sprzedawcą na pieńku,
    pozwiesz go bo nie uzna tych 14 dni i będziesz twierdził, że takie opcje
    nie wchodziły w grę, a sprzedawca powie, że gdzieś tam miał dostępny
    pojazd tej samej marki, rodzaju, młodszego rocznika i przebiegu i był w
    geście dobrej woli chętny aby wymienić. Pewnie jak będzie zaciekły,
    złośliwy i myslący to i wyszuka taki pojazd, a złej woli mu nie wykażesz
    bo niby jak? Straci się kupę czasu i trochę pieniędzy i nic nie załatwi.

    Nie lepiej złożyć poprawne żądanie reklamacyjne i mieć większą pewność
    wygranej jak sprzedawca stanie okoniem? :)
    Oczywiście zablefować moża i a nuż uzna 14 dni, pójdzie na obniżenie ceny
    i z głowy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1