    From: r...@l...localdomain (Roland Zerek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezaplacony podatek od darowizny
    Date: Mon, 30 Dec 2002 15:51:57 +0000 (UTC)

    Na szczescie top nie ja moge miec problemy... Dzieki wszystkim za
    odpowiedzi. Wynika z nich, ze jezeli przed uplywem 5 lat mieszkanie
    zostalo sprzedane (zamiana na wieksze - cale pieniadze poszly na nowe
    mieszkanie) to problemy moga byc.

    Poza tym pozostaje dowiedziec sie jak wysoka jest ulga dla czlonkow rodziny...

    ytuacja wciaz jest dla mnie niejasna. Czy oprocz koniecznosci splacenia
    podatku z odsetkami moze grozic cos jeszcze w przypadku przedawnienia?

    Zycze wszystkim grupowiczom szczesliwego Nowego Roku. Oby byl lepszy niz
    ten odchodzacy.

    --
    Roland Zerek