  • Data: 2010-08-30 22:48:25
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiedź na moje oficjalne pismo (email) na skrzynkę pocztową GLS.

    Witam,

    chciłabym przeprosić Pana oraz pańską mamę za zamieszanie oraz za całą tą
    niezręczną sytauacje. Pieniądze odnalazły się i już zostały wpłacone do
    naszej kasy.

    Mam nadzieję że przez tą niemiłą sprawę nie straci Pan zaufania do naszej
    firmy i nadal będzie Pan korzystał z usług naszej firmy. Dołożymy wszelkich
    starań aby nigdy więcej taka sytuacja nie powtórzyła się.

    Pozdrawiam / Kind regards,

    Imię nazwisko

    General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
    ul. Ciupagi 1
    03-016 Warszawa
    Poland / Polska

    T: +48 (0) 22 587 00 00
    F: +48 (0) 22 587 00 30

    E: spedycja. i dalsza część email

    _________

    Jak widać miałem rację. Koleś leciał w ch... aż ostro. Dostał czas na
    zastanowienie się czy warto, nie wykorzystał okazji. Do GLSu zdania nie
    zmienię. Ale tego jebanego chwasta (sorry za wyrażenie) wyrwę.