  • 1. Data: 2006-11-16 22:17:19
    Temat: Nietypowe pytanie do prawnikow...
    Od: u...@o...pl

    Witam!

    Mam trochę nietypowe pytanie. Ostatnio zostałem zaproszony na
    imprezke na której większość osób studiuje prawo. Zapewne będę
    miał okazje cześć z tych osób poznać. Problem w tym, że kierunek
    mojego wykształcenia jest zupełnie inny i nie chciał bym się czuć
    taki wyalienowany. Więc czy mogli byście mi doradzić o co warto
    pytać, jakie ciekawe tematy można poruszyć. I jakie pytania was
    najbardziej irytują, bo podejrzewam, że takie też są i słyszycie
    je setki razy :D

    Z poważaniem,
    Marek J.

  • 2. Data: 2006-11-16 22:21:41
    Temat: Re: Nietypowe pytanie do prawnikow...
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > taki wyalienowany. Więc czy mogli byście mi doradzić o co warto
    > pytać, jakie ciekawe tematy można poruszyć. I jakie pytania was

    Spytaj o aplikacje i egzaminy :)))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-16 22:27:57
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

[...]

    Idziesz na imprezkę to raczej chyba nie po to aby rozmawiać o prawie... ale
    jak ludzie studiują to temat główny to egazaminy i egzaminatorzy... a jeżeli
    chodzi o tematy prawne, możesz porozmawiać o zmianach w prawie w zakresie
    uwolnienia dostępu do zawodów prawniczych... Jak chcesz to możesz poczytać o
    proponowanych zmianach w korporacji komorników na www.serwisprawa.pl -
    aktualny temat

    Igor

  • 4. Data: 2006-11-17 00:14:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <u...@o...pl> wrote in message
    s.com...
> [...]

    >pytać, jakie ciekawe tematy można poruszyć. I jakie pytania was
    >najbardziej irytują, bo podejrzewam, że takie też są i słyszycie

    Hmm, czy myślisz, ze jak się dwóch ginekologów spotka na imprezie to
    rozmawiają o p...ach.
    Rozmawiaj z nimi o wszystkim, byle tylko nie o sprawach zawodowych.
    O kinie, teatrze, ogólnie pojętej kulturze, o polityce akurat nie polecam.
    Gadanie o sprawach zawodowych na spotkaniu po za pracą uchodzi za brak
    taktu.

  • 5. Data: 2006-11-17 04:52:01
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Gadanie o sprawach zawodowych na spotkaniu po za pracą uchodzi za brak
    > taktu.

    mam samych nietaktownych znajomych, okazuje się :P

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 6. Data: 2006-11-17 04:52:33
    Od: stern <s...@0...pl>

    u...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > miał okazje cześć z tych osób poznać. Problem w tym, że kierunek
    > mojego wykształcenia jest zupełnie inny i nie chciał bym się czuć

    powiedz kawał o prawniku i szczurach ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-11-17 05:10:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "stern" <s...@0...pl> wrote in message

    > mam samych nietaktownych znajomych, okazuje się :P

    No to masz okazję się wyróżnić.

  • 8. Data: 2006-11-17 07:40:10
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 14:17:19 -0800, unlink2 napisał(a):

> [...]
    > pytać, jakie ciekawe tematy można poruszyć. I jakie pytania was
    > najbardziej irytują, bo podejrzewam, że takie też są i słyszycie

    Haha :-) dobre!
    Dziewczyny, mój drogi, to są przede wszystkim dziewczyny. Możesz też
    ponarzekać na Ziobrę ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd