    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietypowe imię.
    Date: Wed, 30 Apr 2003 11:52:25 +0200

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message
    news:b8o3ur$93q$2@flis.man.torun.pl...

    > KK p...@g...pl news:b8o2bp$h0s$1@absinth.dialog.net.pl:

    > No i chodzi o imię spoza tego spisu. :)

    mogą odmówić.

    > Zakładam, że to dziecko (z dodatkowym nietypowym
    > imieniem) nie będzie bezlitosne. ;)

    To dla niego/niej dzieci będą bezlitosne.
    Dzieci nie mają zahamowań w stylu to nie wypada, a tamtego nie powinno się
    robić.
    Będą wytykać 'odmieńca' palcami.
    Mało to grubasów i okularników nie chce więcej iść do szkoły.

    Ostatnio spotkałem sytuację, gdzie dziewczynka w 2 klasie została wyrzucona
    poza społeczność klasy, dlatego, że rodzice mieli ambicję, że dziecko
    pójdzie do komuni w kupionej sukience, a nie tej co dał ksiądz.

    >Poza tym inni rodzice swoje pociechy też mogą nietypowo ponazywać. :)
    To jest problem dorosłych.

    Nie wiem czym się kierujesz chcąc dać nietypowe imię, może masz rację (np.
    tradycja rodzinna, kulturowa), ale pomyśl czy nie kierujesz się tym, że
    chcesz spełnić swoje własne marzenia, ambicje za pomocą dziecka.

    Pamiętasz " W kamiennym kręgu" i imię Isaura. Ciekawe ile już dorastających
    osób chce się tego imienia pozbyć.