    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niespłacony dług i zastaw pod umowę sprzedaży
    Date: 23 Oct 2006 16:08:33 +0200

    Z umowy wprost nie wynika że auto zostało przeze mnie odebrane.

    Ale:
    Umowa sprzedaży ma punkt o przeniesieniu własności na kupującego z chwilą
    podpisania przez sprzedającego.
    Mogę chyba ewentualnie dopisać przy swoim podpisie: "pojazd odebrałem" ?
    Faktycznie miałem kluczyki, wszystkie dokumenty, wydałem je czasowo gdy
    otrzymałem wspomniane pisemne zobowiązanie spłaty przez ojca sprzedającego.
    Posiadam oba egzemplarze umowy podpisane przez każdą ze stron.

    Jest świadek obecny przy zawarciu umowy, auto stało kilka dni na terenie mojej
    posesji.
    Jak również Kolega zauważył, posiadam kartę pojazdu.