    From: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niespłacona pożyczka
    Date: Tue, 20 Oct 2009 08:38:00 +0200

    pmlb wrote:

    > W czym kryzys?

    W zaufaniu.

    > Kogo tenkryzys uderzyl?

    Posrednio lub bezposrednio, w prawie kazdego.

    > A nie prosciej przyznac sie, ze nie wiesz?

    Alez dobrze wiem - z pracy.
    Wroc do momentu, kiedy wymyslono pieniadz i zastapiono nim wymiane
    barterowa - i wtedy zastanow sie, w jakim celu go wprowadzono.

    Potem przejdz do nieco nowszych czasow, i zastanow sie, jaka jest
    zaleznosc miedzy wzrostem gospodarczym ("praca") a "masa pieniadza" w
    gospodarce.

    Ale to jakby dyskusja nie na ta grupie.

    --
    Tomasz Chmielewski