    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Thu, 4 Feb 2010 12:31:51 -0000

    > Jeszcze raz - wybrales tani i nie 100% pewny sposob dostarczenia
    > przesylki,
    > wiec zgodziles sie podjac pewne ryzyko, ktore teraz chcesz przerzucic na
    > sprzedajacego.

    Na glowe upadles?
    To sprzedajacy dal wybor to lub to...
    On za jeden jak i drugi mial zaplacic i zaplacil, nie ma czegos takiego, ze
    zaplac ale nie gwarantuje ze dojdzie....
    Jesli nie gwarantujesz a pobierasz za to pieniadze to wycofaj ta metode
    dostrczenia towaru!
    Wybor dal sprzedajacy kupujacy zaplacicl zgodnie z zadaniem sprzedajcego.
    Niech sp[rzedajacy da namiar na poczte w UK gdzie wyslal, (ja moge to
    sprawdzic) i mozna sprawdzic, czy faktycznie poczta to dostala, w UK kazda
    przesylka jest rejestrowana.
    A na drugi raz jesli, sprzedajacy ma gdzies reklamowanie wysylki to niech
    nie pobiera za to oplaty!

    > Gdzies dostales gwarancje dostarczenia?

    No wlasnie, a gdzie reklamacja zlozona przez psrzedajacego?
    W Takiej sytuacji jak przesylka nie dojdzie to sprzedajcy ma obowiazek ja
    reklamowac.
    Bo co zareklamowac ma kupujacy skoro pojecia bladego nie ma gdzie
    reklamowac? Ba poczta jego najblizsza mogla tego nawet nie dostac to jak ma
    reklamowac?

    > A powinno. W takim razie jak wybrales rodzaj przesylki? Widocznie
    > kierowales sie jedynia cena przesylki.

    Hej! Ale on za to zaplacil?! Sprzedajacy dal mozliwosc takiej przesylki i za
    taka pobral naleznosc. Nie zrobil tego za darmo ani tez nie zrobil tego na
    zadanie kupujacego.
    Poza tym jak mozna powaznie handlowac na Allegro?:))) to sa wlasnie efekty:
    sprzzedajacy moze miec wszystko w dupie.,..
    Przynajmniej ebay gwarantuje kupujacem zwrot pieniedzy (poprzez paypal)
    jesli przesylka nie dojdzie, co ciekawe, nie raz pauypal tak dziala, ze
    awansem wierzy kupujacemu i kase dostaje nieomal natychmiast a paypal
    rozmawia ze sprzedajcym:) sprzedajcy juz tak latwo sie nie wykreci:) od
    paypal... paypal-owi nie wystarczy tlumaczenie, ze poczta.... czy, ze wybral
    tansza opcje:)