    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Wed, 03 Feb 2010 14:26:09 +0100

    (03.02.2010 12:46), Zbigniew wrote:
    [...]>

    > O ile wiem, nawet Poczta gwarantuje mi określony termin dostawy - tzn.
    > absolutnie nie dłuższy, niż te 2 tygodnie.

    No niestety, poczta gwarantuje ci że 80% czy 90% przesyłek dotrze w
    takim a takim terminie. Innymi słowy nie gwarantuje niczego.

    > Znaczy: z mojej winy nie nastąpiło?

    Znaczy jakby z winy poczty.
    [...]
    > Ja mam zwracać się z pretensjami do poczty? Przecież to NIE JA jestem tutaj
    > klientem poczty. Ja tu - jeśli chodzi o przewoźnika - W OGÓLE NIE JESTEM STRONĄ.

    A tutaj się zdziwisz - pocztę TY zamawiasz nie wysyłający, jego
    odpowiedzialność się kończy w momencie nadania przesyłki.

    Bzdurnie, ale tak w naszym KC jest (a na kimś się musieli wzorować, więc
    może w innych KC-tach też jest podobnie).

    p. m.