  • Data: 2003-11-23 15:23:51
    Temat: Re: Niesłuszne rozwiązanie umowy o pracę.
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm czy w sądzie pracy można sobie poradzić bez prawnika walcząc z jedną z
    > nawiększych firm w polsce?

    Spotkałem sie z opinią prawniczki, aktualnie robiącej aplikację radcowską, że
    podobno posiadanie własnego adwokata jest niezbyt pozytywnie odbierane w sadach
    pracy. Nie wiem, dlaczego, i nie wiem też, czy to prawda.
    Temat nieprawiedliwych zwolnień jest mi znany z paru przypadków. Niestety, w
    Polsce są zdecydowanie za niskie odszkodowania za nieprawiedliwe zwolnienia z
    pracy. Co to jest jedna czy max. trzy pensje. W UK jest to do 36 pensji
    miesięcznych (wiem z Internetu, nie z praktyki).

    Pozdrawiam

    Astario