  • Data: 2006-04-23 17:33:31
    Temat: Re: Nieprzyjecie mandatu za alkohol...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To w sumie nie jest smieszne. Powiedz dokladnie jak wygladala puszka. Taka
    biala - typowe piwko z leader price'a?

    Bo jezeli ciemna, to w Ikei w Jankach masz taki specyfik - napoj gruszkowy w
    0,5l puszce, ktory do zludzenia przypomina piwo. Kup i pokaz w sadzie z
    tekstem "prosze mi powiedziec czy z tej odleglosci jest pani w stanie
    rozpoznac, ze jest to piwo". ;-) Potem na przyklad "no dobrze, pilem to
    wtedy, gdy pani mnie widziala a ja pani udowodnie, ze pani tego nie
    widziala - rozpoznaje pani?" - jezeli bedzie dosc wkurzona, to moze
    mechanicznie odpowie, ze tak ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger