  • 1. Data: 2004-12-13 16:01:39
    Temat: Nieprawne używanie logotypu na stronie internetowej, help.
    Od: qsqs <q...@t...pl>

    Jw, Wykonywałem pewnej firmie strone internetową i współpraca na
    początku szła dobrze ... Nie mieli logotypu więc powiedziałm że im w
    cenie witryny zaprojektuję logo. Po wykonaniu witryny i logo klient
    powiedział mi ze nie zapłaci i że kończy współpracę. Doszło do potyczek
    słownych, gdyz dla mnie i dla wielu umowa słowna jest wiążąca ale dla
    niego niestety nie. Koniec końców, napisałem do nich maila że zabraniam
    korzystać z pomysłów oraz rozwiązań graficznych w przypadku strony jak i
    zabraniam korzystać z logotypu. Na dzień dzisiejszy zrobili "po
    kosztach" stronę u jakiegoś studenta który skorzystał z mojego layoutu i
    podzielenia strony i przedewszystkim to co najważniejsze na stronie
    internetwej na samym środku widnieje logo do którego nie maja prawa,
    gdyż zabroniłem im koszystać z niego. Doszły mnie także słuchy że
    uzywaja go w publikacjach poligraficznych ale na to muszę znaleźć
    dowody, stronę widziałem juz dziś :( !!!

    Co mogę zrobić, sprawę chcę założyć napewno, ale jak udowodnić, coś co
    nie jest wydrukowane tylko jest w siecie, nie mogę napisac do nich bo
    usuną strone i po krzyku. Chcę żeby ponieśli karę i chcę odszkodowania,
    zadna firma nie ma prawa robić sobie jaj z ciężkiej pracy. W jakiej
    kolejnośći i jakie kroki powinienem poczynić.
    pozdrawiam qsqs

  • 2. Data: 2004-12-13 22:49:35
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Co mogę zrobić, sprawę chcę założyć napewno, ale jak udowodnić, coś co nie
    > jest wydrukowane tylko jest w siecie, nie mogę napisac do nich bo usuną
    > strone i po krzyku.

    Musisz od tego zacząć. Skoro domagasz się zaprzestania korzytania z logo
    musisz im to wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Zresztą
    jeśli usuną stronę, to chyba sprawa jest załatwiona, prawda?

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2004-12-14 03:24:05
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 13 gru o godzinie 23:49, na pl.soc.prawo, Beniamin napisał(a):

    > Zresztą jeśli usuną stronę, to chyba sprawa jest załatwiona, prawda?

    Jeżeli skradziony samochód złodziej po kilku dniach Ci odda - czy to znaczy
    że on go ...... nie ukradł?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2004-12-14 05:59:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qsqs wrote:

    [coś o wykonywaniu strony]

    Jeśli wykonywałeś stronę tak samo umiejętnie, jak tutaj piszesz, to nic
    dziwnego, że doszło do 'spięć' - popraw sobie kodowanie, lamo...