  • Data: 2007-07-05 17:51:57
    Temat: Re: Nieoznakowany radiowoz - przekroczenie przepisow
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    akohoro w <news:f6j7q6$vhn$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem w stanie wskazać takie o to sytuacje,że policjanci z drogówki
    > "czają" się na odcinku drogi gdzie od 20 lat jest ograniczenie prędkości do
    > 70 i od 20 lat nigdy tam nie było żadnej stłuczki ani nawet zadrapania

    Cóż, wystarczy, że wyjrzę za okno...

    O znowu stoją schowani za kładka dla pieszych i maja włączoną kamerę. Kogo
    łapią? A tych, którzy na ciemnym zielonym -- czytaj, żółtym przejechali
    skrzyżowanie? Jak łapią -- chodnikiem, wzdłuż po przejściu dla pieszych
    (akurat ci maja wtedy zielone), na ogon i trzy skrzyżowania dalej, pomimo,
    że mogliby od razu zatrzymać, o włączeniu koguta nie mówiąc, bo to po
    wrzuceniu biegu powinni IMO zrobić

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]