    From: "TataPsychopata" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieobecności w szkole
    Date: Sat, 18 Oct 2008 08:55:46 +0200

    > jaki stosunek administracyjnoprawny.
    > co ty za przeproszeniem p...

    Ojjjj panowie.... a ja tylko chciałem wiedzieć czy jest paragraf czy nie. A
    Wy jak nie przymierzając starozakonni u Cadyka w Górze Kalwarii... od
    stworzenia świata. ;-D Ale to tylko dowodzi że nie jest dobrze skoro nawet
    taka prosta sprawa daje się tak zamotać...

    Kolego Jotte.. córka moja nie chodzi na wagary. Jest lekko niepełnosprawna
    fizycznie (kręgosłup) i czasem trzeba iść na kontrolę. Zazwyczaj rano, potem
    idzie do szkoły. Czepiają się tych dwóch godzin. Nie przyjmują do wiadomości
    wyjaśnień ustnych, każą sobie pisać. Na wywiadówce stwierdziłem że skoro
    córka jest już pełnoletnia to sama o sobie stanowi. Wychowawczyni się
    zapowietrzyła. Impas.
    Więc błędów wychowawczych szukaj u siebie i swoich dzieci jeśli je masz. I
    nie popełniaj błędu nadinterpretacji.

    Wszystkim pozostałym serdecznie dziękuję.